
מועצה מקומית מעלה עירוןמכרז פומבי מס' 23/2019מתן שירותי טיאוט וניקיון במועצה מקומית מעלה עירון
1.כללי
1.1 המועצה המקומית מעלה עירון מזמינה בזאת הצעות לקבלת שירותים לטיאוט וניקיון כדלקמן:
1.1.1 שירותי ניקיון יסודיים באמצעות עובדים ייעודיים: (7 שעות משמרת בכל יום עבודה)
3 עובדים ליום מאפריל-ספטמבר כולל.
2 עובדים ליום מאוקטובר-מרץ כולל.
1.2 מס' התושבים במעלה עירון הינו כ- 15,000 תושבים, בכ- 3500 בתי אב.
1.3 כל אחד מהשירותים יבוצע, בין השאר בהתאם למפרט הטכני ובהתאם לצרכי המועצה והוראות המנהל. ככלל, ומבלי להתחייב, המועצה מנקה היום את הישוב באמצעות רכב טיאוט אחת לשבוע.
2. תקופת ההתקשרות היא למשך 2 שנים מיום ההתקשרות, המועצה תהיה רשאית להאריך את תוקף החוזה בשלוש תקופות בנות שנה כל אחת, על דעתה הבלעדית (להלן - "תקופה ההסכם"). החליטה המועצה להאריך את תקופת ההסכם, תודיע על כך בכתב לקבלן עד 14 יום טרם פקיעת תוקפו של ההסכם.
את מסמכי המכרז, החוזה ונספחיו ניתן לקבל, עד סיור המציעים, במשרדי המועצה בימים א'-ה' בין השעות 09:00 – 15:00 תמורת סך של 1000 ₪. יובהר, כי סכום זה לא יוחזר בכל מקרה.
3. מקבל מסמכי המכרז ימסור במעמד קבלת המסמכים את שמו, כתובתו, שם התאגיד, שם איש הקשר מטעם המציע, מספר הטלפון וטלפון נייד, מספר פקס וכתובת דואר אלקטרוני וזאת לצורך יצירת קשר, משלוח הודעות ותשובות לשאלות הבהרה.
סיור מציעים ושאלות הבהרה
4. סיור מציעים יערך באתר ביצוע העבודות במועצה מקומית מעלה עירון, בתאריך 12.12.19 בשעה 10.00 ..
5. מומלץ לרכז את כל שאלות ההבהרה, ככל שקיימות, ולהעלותן בסיור המציעים. לאחר סיור המציעים, שאלות הבהרה ישלחו רק בכתב וזאת לא יאוחר מיום __17.12.19_ בשעה 12:00. את שאלות ההבהרה יש להפנות אל: דוא"ל: rashed@maaleiron.muni.il .תשובות לכל שאלה שתישאל, בצירוף השאלה, יינתנו במרוכז לכל המשתתפים.
הגשת ההצעה
6. את ההצעה יש להגיש במסירה ידנית בלבד, במעטפה סגורה ובלתי מסומנת, בתיבת ההצעות שבמשרדי המועצה לא יאוחר מיום ___23.12.19_ שעה 14:00.